Zwrot produktu kupionego przez stronę www.tabliczkibhp.pl
Krok 1: Sprawdź, ile masz czasu na odstąpienie od umowy
klient indywidualny (Konsument)
Dokonując zakupu na odległość (poprzez stronę internetową www.tabliczkibhp.pl) masz 30 dni od dnia wydania towaru na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn.
Termin ten stosujemy również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą,
gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.
klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również przed otrzymaniem towaru. W tej sytuacji – jeśli wysłaliśmy już zamówiony towar – możemy obciążyć Cię kosztami, które musiałbyś ponieść w sytuacji odstąpienia od umowy po odbiorze towaru.
klient biznesowy (kupujący nie będący konsumentem i nie korzystający z niektórych praw przysługujących konsumentom):
Dokonując zakupu na odległość (poprzez stronę internetową www.tabliczkibhp.pl) masz 7 dni od dnia wydania towaru na odstąpienie od umowy np. bez podania przyczyny.
Krok 2: Pobierz i wypełnij formularz zwrotu
Klikając w link pobierzesz druk odstąpienia od umowy sprzedaży w formacie PDF.
https://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216
Wydrukuj go i wypełnij. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.
Jeśli planujesz oddać produkt w sklepie www.tabliczkibhp.pl, nie drukuj formularza. Nasz pracownik wypełni go razem z Tobą na miejscu.
Wypełnienie tego formularza nie jest obowiązkowe. Pomaga jedynie w przyspieszeniu zwrotu. Inną metodą zgłoszenia odstąpienia od umowy jest skorzystanie z formularza kontaktowego.
Po zgłoszeniu odstąpienia tą metodą zwróć produkt w ciągu 14 dni.
Krok 3: Spakuj i odeślij produkt razem z wypełnionym formularzem lub oddaj produkt w sklepie www.tabliczkibhp.pl.
Odeślij produkt na adres:
FIGARO
ul. Astrów 5
44-335 Jastrzębie-Zdrój
Do przesyłki włóż wypełniony formularz zwrotu.
Produkt możesz też zwrócić w naszym sklepie pod w/w adresem.
Krok 4: Sprawdzimy Twój zwrot i po jego zatwierdzeniu zwrócimy Ci pieniądze.
Sprawdzimy stan zwracanego produktu i czy podlega on prawu do odstąpienia od umowy.
Poniżej znajdziesz zarówno informację, jaki powinien być stan produktu i czego nie możesz zwrócić.
Stan zwracanego produktu
zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony);
dopuszczamy użycie produktu zgodne z jego przeznaczeniem;
zalecamy, aby zwracany produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie.
Te produkty kupione na odległość nie podlegają zwrotowi
usługi, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego; a Kupujący został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy.
towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (w szczególności w skutek imiennej rejestracji produktu przez Kupującego w bazie danych producenta, co powoduje przypisanie produktu do Kupującego);
Objaśnienia
Dla firm poprzez "wydanie towaru" rozumie sie możliwośc jego odbioru (tyczy się paczkomatów i punktów odbioru) lub skutecznego doręczenia poprzez kuriera.
Reklamacje
Poniższa treść dotyczy tzw. preferowanego nabywcy. Jeśli tego nie zrobiłeś, zapoznaj się z naszymi zasadami biznesowymi, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
Jeżeli nienależycie wykonamy z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację – najlepiej mailowo na adres: sklep@tabliczkibhp.pl lub listownie na adres Figaro ul. Astrów 5, 44-335 Jastrzębie-Zdrój.
Zasadniczo odpowiadamy za niezgodność towaru z umową, która istniała w momencie dostawy i która ujawniła się w ciągu dwóch lat później.
Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
a) wymiany towaru
albo
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz również:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć wniosek o obniżenie ceny
- więcej informacji znajdziesz w regulaminie naszego sklepu.