wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Przelew 14 dni dla jednostek budżetowych

Przelew 14 dni dla jednostek budżetowych

Jeżeli dokonują Państwo zakupu jako jednostka budżetowa, możliwa jest płatność po otrzymaniu zamówionych towarów i faktury VAT.
Zamówienie zostaje wtedy wysyłane wraz z przelewową fakturą VAT z odroczonym terminem płatności na 14 dni.
Złożenie takiego zamówienia możliwe jest na dwa sposoby:
 
  1. Złożenie standardowego zamówienia w sklepie przez koszyk z wybraną formą płatności "przedpłata przelewem bankowym" i wpisem w uwagach do zamówienia "Proszę o odroczony termin płatności". Zamówienie takie, po akceptacji przez pracownika sklepu, zostanie zmienione na zamówienie z odroczonym terminem płatności i przekazane do realizacji. O zmianie formy płatności na "przelew 14 dni" zostaniecie Państwo poinformowani mailem.
  1. Wysłanie zamówienia mailem na adres: sklep@tabliczkibhp.pl z podanymi danymi do faktury, adresem dostawy oraz określoną formą płatności (preferowany przez nas termin płatności to 14 dni).
Koszty dostawy dla takich zamówień są identyczne jak w przypadku przedpłaty przelewem lecz dostawa tylko przesyłką kurierską - 15 zł

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu